دانستنی های زیبایی پوست و مو

تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ

تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ

تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ با یکدیگر چیست؟ هر سایز کارتریج میکرونیدلینگ برای چه نوع درمان و کاربردی مناسب است؟ اگر قصد خرید این محصول را دارید با سری های مختلف کارتریج های میکرونیدلینگ روبرو می شوید و در صورتی که از تفاوت های میان آن ها آگاه نباشید نمی توانید به درستی انتخاب کنید؛ از این رو در این مقاله مفید و کاربردی به تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ با یکدیگر می پردازیم تا بتوانید با دید بازتر یک انتخاب صحیح و مناسب داشته باشید.

کارتریج میکرونیدلینگ چیست؟

کارتریج میکرونیدلینگ محصولی برای انجام تکنیک پوست درمانی بوده که در آن از تعداد زیادی سوزن ریز برای ایجاد میکروتراش ها در لایه بیرونی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که موجب بهبود مشکلات پوستی همچون جوش، اسکار، تحلیل پوست، لک و ترک خواهد شد. برای انجام این ترفند کارتریج های مخصوص که شامل سوزن هایی ریز و تیز هستند، بر روی پوست قرار گرفته و با ایجاد میکروتراش ها به تحریک سلول های پوستی می پردازند.

انواع کارتریج های میکرونیدلینگ از نظر ظاهری و تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ با یکدیگر – کدومو باید بخرم؟

وقتی برای خرید کارتریج های میکرونیدلینگ اقدام کنید سه مدل کلی از آن ها رو به روی شما قرار می گیرند که با توجه به شکل ظاهری خود دسته بندی شده اند :
کارتریج پیچی: این کارتریج ها معمولا بسیار کمیاب و گران قیمت هستند و برای دستگاه های تاتو و میکروپیگمنتیشن پیچی کاربرد دارند.
کارتریج تی: رایج ترین کارتریج های میکرونیدلینگ هستند و برای مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین مخصوص دستگاه های درماپن و دکترپن نیز می باشند.
کارتریج نانو: کاتریج نانو منافذ بسیار ریزتری نسبت به سایر کارتریج ها ایجاد می کند و همین باعث شده برای نواحی حساس پوست مثل دور چشم مورد استفاده قرار بگیرد.
با این توضیحات متوجه شدید که هر مدل کارتریج میکرونیدلینگ چه کاربردی دارد و تفاوت آن با مدل های دیگر در چه موردی می باشد. در واقع برای خرید کارتریج میکرونیدلینگ مناسب باید اول به اهداف خود و سپس به نوع دستگاه توجه داشته باشید.

انواع کارتریج های میکرونیدلینگ

انواع سر سوزن کارتریج و عملکرد آن ها

انواع سوزن کارتریج نیز به این صورت است: 3 ، 5 ، 7 ، 9 ، 12 ، 24 ، 36 و 42 سوزنه، نانو، سر سوزن گرد، مربع و تخت. و استفاده و انتخاب هر کدام از مدل ها، به نیاز درمان و ناحیه صورت بستگی دارد. همه این سر سوزن ها از جنس استیل جراحی هستند و 100% استریل می باشند، همینطور غشای محافظ آن ها موجب جلوگیری از انتقال خون و مایعات بدن به کارتریج میکرونیدلینگ شده که برای پیشگیری از انتقال عفونت و ویروس به افراد دیگر بسیار حیاتی است.

  • کارتریج 9: سر کارتریج 9 سر جهت حذف علامت های کشیدگی و کاهش چین چروک کاربرد دارد
  • کارتریج 12: سر این کارتریج موجب جوان سازی پوست، ترمیم و رفع جوش و آکنه می شود.
  • کارتریج 36: سر این کاتریج به منظور کم کردن منافذ پوستی، رفع لک، آبرسانی و …. استفاده می شود.
  • کارتریج 42: سر معمولا برای همه موارد مورد استفاده قرار می گیرد، همینطور جهت رفع اکثر مشکلات پوستی جوابگو است و از کاتریج های 9 و 12 تاثیرگذاری بهتری خواهد داشت.
  • کارتریج نانو: علت استفاده از این کارتریج نواحی حساس صورت مثل دور چشم خواهد بود.
  • کارتریج نانو سیلکونی: جهت بازیابی فعالیت پوست از کارتریج نانو سیلیکون استفاده خواهد شد.

به پایان مقاله تفاوت کارتریج های میکرونیدلینگ رسیدیم…

در این مطلب کارتریج های میکرونیدلینگ را به شما به همراه کاربردهای هرکدام معرفی کردیم تا بتوانید تفاوت هر کدام از آن ها را با مدل های دیگر متوجه شوید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه تفاوت دیگری در میان کارتریج های میکرونیدلینگ هست که ما از بیان کردن آن کوتاهی کرده ایم؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات ما را همراهی کنید تا با کمک شما مطلب کامل تری داشته باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *