دانستنی های زیبایی پوست و مو

جوانسازی با کوکتل های میکرونیدلینگ

کوکتل درمانی چیست؟


کوکتل های درمانی در واقع ترکیبی از مواد مغذی مورد نیاز پوست میباشد که در تجهیزات زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند.
این کوکتل های درمانی زمانیکه با درمان های عمقی مانند میکرونیدلینگ و مزوتراپی همراه شوند تاثیر بسزایی در جوانسازی و درخشش پوست دارد.این کوکتل ها بصورت محلول هستند و سریعتر وارد پوست میشوند وتاثیر میگذارند.از این کوکتل ها می توان به کوکتل درماهیل نیز اشاره کرد.
برای اینکه تاثیرچندبرابری داشته باشد این کوکتل هارا بعد ازمیکرونیدلینگ با درمارولر استفاده میکنند‌.
انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک، افتادگی پوست، آکنه، جای جوش، تغییر رنگ در پوست صورت با این روش درمان‌میشود.
تایم‌ طلایی برای استفاده از این کوکتل ها بلافاصله بعداز درمان میکرونیدلینگ ‌با درمارولر میباشد زیرا بعداز میکرونیدلینگ منافذپوست باز میباشد و کوکتل ها سریعتر جذب پوست میشوند.
کوکتل های درمانی انواع مختلفی دارند و هرکدام برای درمان مشکلات پوستی صورت و بدن بکار میروند.
هدف این درمان بهبود ظاهر و عملکرد پوست میباشد‌
(درماهیل یک داروی مزوتراپی قدیمی میباشد در حوزه پوست و زیبایی میباشد و شرکت تولیدکننده اش در کره جنوبی میباشد)

اگر قصد انجام انواع روش های درمانی- زیبایی پوست را دارد و قصد خرید کارتریج میکرونیدلینگ، میکروکانولا و پودر میکرودرم را دارید، این محتوا برای شماست.



موارد کاربرد کوکتل مزوتراپی:
از بین بردن سلولیت و چربی اضافی درنواحی بازو،ران،شکم،غبغب،گونه،
ازبین بردن چین و چروک های صورت
روشن تر شدن پوست وضد لک
از بین بردن افتادگی، شل شدگی ولیفت صورت
برطرف شدن جای جوش و زخم
جلوگیری از ریزش مو وتغذیه مو


درماهیل لاغری ال ال:(dermaheal ll (lipocare mesotherapy solution)


درمانی ست که خاصیت ضدسلولیت دارد و چربی های سرسخت و تجمع یافته ای در نواحی غبغب،گونه،بازو،ران و شکم که با ورزش از بین نمیروند را در خود حل میکند و باعث لاغرشدن صورت و نواحی از بدن میشود‌
‌‌با این روش پوست اطراف محل تزریق سفت میشود و درنتیجه موجب جوانسازی پوست میشود بدون اینکه نیاز به لیفت، جراحی زیبایی یا لیپوساکشن داشته باشد.
نکته ی قابل توجه این است که با این روش سلول های چربی تخریب نمیشوند و فقط چربی موجود در سلول ها ازبین میرود.
از بین بردن چربی های اضافی بازوها با درماهیل ال ال:
یکی از مناطقی از بدن که حتی با ورزش هم درمقابل چربی سوزی مقاومت میکنند بازوها هستند.چربی وسلولیت تجمع یافته در بازو باعث شل شدگی پوست میشود.درماهیل ال ال چربی های این نواحی درخود حل میکند در نتبجه باعث چربی سوزی در بازوها میشود‌.
از بین بردن چربی اضافی ناحیه غبغب با درماهیل ال ال:
وجود غبغب باعث میشود فرد را چاق نشان دهد.غبغب هم ازدسته مناطقی است که با ورزش و رژیم غذایی در مقابل چربی سوزی مقاومت میکند.با تزریق درماهیل ال ال به درون بافت سلول نفوذ میکند و چربی این نواحی را درخود حل میکند وباعث از بین رفتن غبغب وخوش فرم شدن صورت میشود.
از بین بردن چربی اضافی شکم با درماهیل ال ال:
ازدسته مشکلاتی که امروزه افراد زیادی را درگیر خود کرده چربی های تجمع یافته درنواحی شکم میباشد که از دسته سرسخت ترین چربی هادرمقابل چربی سوزی میباشد که با رژیم های غذای و ورزش های سخت هم از بین نمیروند.
با تزریق درماهیل ال ال به راحتی وبدون عمل های سخت جراحی بدون برجای گذاشتن بخیه بر روی پوست میتوان چربی های تجمع یافته این محل را از بین برد.درماهیل ال ال حلال درچربی میباشد وبانفوذ به سلول های چربی باعث ازبین بردن چربی هامیشود.
از بین بردن چربی های تجمع یافته در پاها با درماهیل ال ال:
از بین‌بردن سلولیت و چربی های تجمع یافته در پاها و ران،از دسته دشوارترین چربی سوزی هاست که حتی ممکن است با ورزش و رژیم‌های سخت هم ازبین نروند.
با تزریق درماهیل ال ال در زیر پوست به طور کامل باعث شکستن سلول های چربی در این نواحی میشود و بدون عمل جراحی و درد و خونریزی باعث خوش فرم شدن پاها میشود.
عوارض لاغری شکم با مزوتراپی و تزریق درماهیل ال ال:
درد و سیاهی از عوارض مزوتراپی بوده که بسیار نادراست و پس از چندجلسه بهبود میابد.



درماهیل ضد ریزش مو اچ ال: (Dermaheal HL ( anti hair loss solution )


درمانیست که بدون عمل جراحی، با احیای فولیکول مو و گردش خون درناحیه ی سر باعث رشد مو میشود ونیز باعث درمان مشکلات پوست سرمیشود. در این روش زخمی در پوست سر ایجاد نمیشود وبا استفاده از یک سوزن مخصوص کوچک انجام میشود.‌
ریزش مو در اثر استرس، زندگی ناسالم،اختلالات هورمونی،بارداری بوجود می آید که با این روش غیرتهاجمی ،درماهیل اچ ال با تزریقات ریز در پوست سر باعث تقویت گردش خون در این نواحی وبهبود تغذیه و خونرسانی بهتر به فولیکول های مو‌میشود وباعث ضخامت مو نیز میشود در نتیجه فولیکول های خاموش تبدیل به محرکی برای رشد مو‌میشوند.برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب نباید میان جلسات درمان وقفه بیفتد.
درماهیل اچ ال باید توسط نیدل های مزوتراپی ، تفنگ مزو(مزوگان) یا غلتکی میکرو سوزن(درما لولر) تزریق شود.
نکته: میتوان پس از میکرونیدلینگ بادرمارولر، برای جذب بیشتر، مقداری از درماهیل اچ ال را روی پوست سر ریخته و کمی ماساژ داد.چرا که پس از میکرونیدلینگ جذب کوکتل ها و سرم‌های مغذی به پوست تا ۹۰درصد افزایش پیدامیکند.
تزریق درماهیل اچ ال برای موارد زیر توصیه نمیشود:
اختلالات خودایمنی
بارداری با شیردهی
عفونت های پوستی

تزریق درماهیل اچ ال:

عوارض جانبی احتمالی‌مانند:
• تورم سطحی ناشی از التهاب پوست در اثر تزریق
• درد خفیف در ناحیه تزریق
• قرمزی پوست
• افزایش حساسیت پوست
مهم ترین عارضه در این روش می تواند واکنش های آلرژیک بدن باشد که باید درخصوص موادتشکیل دهنده دراین کوکتل توجه شود.

درماهیل ضد لک اس بی : (Dermaheal Sb (skin brightening)


درمانی است که برای از بین بردن لکه های ناشی از آفتاب، لکه های ناشی از پیری،خطوط یا چروک های ریز صورت، خطوطی که دراثر بارداری روی پوست ایجاد میشوند، کک ومک مورداستفاده قرار میگیرد این نوع درماهیل پوست را عمیقا آبرسانی میکند و باعث شادابی، طراوت و روشن‌شدن پوست میشود. بهترین‌زمان برای استفاده از کوکتل درماهیل بعد از نیدلینگ پوست میباشد زیرا در این زمان نفوذ پذیری پوست بالا رفته و پوست درصد بیشتری از کوکتل را جذب میکند و بهترین نتیجه حاصل میشود.
بعضی لکه های تیره و قدیمی درپوست به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده که گاهی اوقات با کرم های لایه بردار درمان نمیشوند. تزریق درماهیل اس بی میتواند به اعماق پوست نفوذ کند و بافت لکه های پوستی را درهم بشکند،باعث کاهش تولید ملانین در پوست شود ودر نتیجه باعث روشن شدن پوست و درمان‌چین و چروک های سطحی شود.هم چنین این کوکتل پوست را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت میکند.

روش های مصرف کوکتل درماهیل اس بی:
• توسط نیدل های مزوتراپی
• تفنگ مزوتراپی (مزوگان)
• درمارولر (غلتکی میکروسوزن)
• میکرونیدل (کارتریجی)

عوارض پس از تزریق درماهیل اس بی:
این تزریق بدلیل اینکه چندین سوزن ریز به طور همزمان در پوست نفوذ میکند با درد و قرمزی پوست همراه است اما درد آن خفیف بوده و قابل تحمل میباشد.

تزریق درماهیل اس بی در موارد زیر توصیه نمیشود:
اختلالات خودایمنی
بارداری با شیردهی
افرادی که دارای پوست حساس میباشند

درماهیل جوان سازی پوست :(Dermaheal hsr (Hyaluronic Skin Rejuvenating)


این‌کوکتل ترکیب کاملی از نیازهای پوستی میباشد که به آن درمان جادویی رفع پیری پوست نیز میگویند.
یک ‌درمان مزوتراپی جوان کننده پوست است که با تولید سلول های جدید خطوط و چین و چروک را کاهش میدهد،گردش خون درون سلول هارا افزایش میدهد و منجربه ساخت کلاژن جدید در زیرپوست میشود، باعث آبرسانی و بستن منافذپوست، جوانسازی پوست مسن، احیای پوست خشک و کدر،افزایش تکثیرسلول ها میشود
هنگامیکه پوست چروک میشود، زیرپوست خالی و پوست دچار شکستگی میشود،بااستفاده از کرم و درمان های موضعی نمیتوان عمق چروک را کم کرد فقط میتوان از ایجاد چروک های جدید جلوگیری کرد. درماهیل اچ اس آر به درون بافت پوست نفوذ کرده و بافت خالی زیرپوست را پر کرده و باعث از بین رفتن جین و چروک میشود.
برای درمان چروک های پیشانی و کنار چشم ها میتوان از درمان ترکیبی استفاده کرد مثلا اول بوتاکس تزریق شود تا از پیشروی چروک ها جلوگیری شود و بعد با تزریق درماهیل اچ اس آر به کشیدگی و ازبین بردن چین وچروک ونرمی پوست کمک شود‌.
تفاوتی که این درمان با لیفتینگ صورت دارد این است که درلیفتینگ ممکن است جای بخیه ها روی صورت باقی بماند.

عوارض پس از تزریق درماهیل اچ اس آر:
مقدارکمی رد سوزن ها بر روی پوست باقی میماند و باعث التهاب و کبودی میشود که بعداز چندساعت یا چندروز به طور کامل برطرف میشود.
درمان مزوتراپی وتزریق درماهیل اچ اس آر برای جوانسازی دست و گردن هم بکارمیرود و میتواند به درون پوست نفوذ کند وبا آبرسانی پوست ظاهرو بافت پوست رابهبودبخشد و باعث کشیدگی پوست میشود در نتیجه چین و چروک ناشی از افزایش سن را از بین میبرد.
روش های مصرف کوکتل درماهیل اچ اس آر:
نیدل های مخصوص مزوتراپی
تفنگ مزو یا غلتکی

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع کوکتل های مزوتراپی به فروشگاه اینترنتی تجهیزگستران ابوریحان مراجعه نمایید و خرید کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *